၂၀၁၂ ခုႏွစ္အတြင္း ႐ိုက္ကူးမည့္ ျမန္မာ႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္ကားသစ္မ်ားအား ႐ုပ္ရွင္ကင္မရာျဖင့္ ႐ိုက္ကူးရန္ထက္ HD ကင္မရာျဖင့္ ႐ိုက္ကူး၍ ဖလင္အျဖစ္ ျပန္လည္ကူးေျပာင္းျပသရန္ ျပင္ဆင္မႈ ပိုမိုမ်ားျပားလာသည္ဟု ႐ုပ္ရွင္ အသိုင္းအ၀ိုင္း အတြင္းမွ စံုစမ္း သိရိွရသည္။
ယင္းသို႔ HD ကင္မရာ ျဖင့္႐ိုက္ကူးရန္ စိတ္ပါ၀င္စားမႈမ်ား ျပားလာျခင္းမွာ အ႐ုပ္အသံ အရည္အေသြးပိုင္ းဆိုင္ရာတြင္ ျပန္လည္ ျပင္ဆင္ႏိုင္သည့္ အခြင့္အလမ္းရိွျခင္း၊ ေငြေၾကးကုန္က်မႈတြင္လည္းဖလင္ ၀ယ္ယူရျခင္းထက္သက္သာျခင္းတို႔ အျပင္ ယခုႏွစ္ပိုင္းမ်ား၌ အကယ္ဒမီဆုရရိွသည့္ ဇာတ္ကားအမ်ားစုမွာ HD ကင္မရာျဖင့္႐ိုက္ကူးၿပီး ဖလင္ အျဖစ္ ျပန္လည္ကူးေျပာင္းသည့္ ဇာတ္ကားမ်ား ျဖစ္ေနျခင္း စသည့္အခ်က္မ်ားေၾကာင့္ ျဖစ္သည္ဟု ႐ုပ္ရွင္အႏုပညာ နယ္ပယ္အတြင္း သံုးသပ္ခဲ့ၾကသည္။
“Special Effect ေတြ လုပ္ဖို႔လိုတဲ့ ဇာတ္ကားျဖစ္ေနလို႔၊ ဇာတ္၀င္ခန္းျဖစ္ေနလို႔ HD နဲ႔႐ိုက္ၿပီး ဖလင္ အျဖစ္ ျပန္ေျပာင္းတယ္ ဆိုတာကို ဘာမွမေျပာခ်င္ေပမယ့္ ႐ုပ္ရွင္ကင္မရာနဲ႔ ႐ိုက္လည္းရတာကို HD ကင္မရာနဲ႔႐ိုက္ၿပီး ျပန္ေျပာင္းမယ္ ဆိုတာကေတာ့ ျပန္စဥ္းစားဖို႔လိုပါတယ္။ ဒါဆို ျမန္မာ့႐ုပ္ရွင္လုပ္ငန္း အေနနဲ႔ ဇာတ္ကားတိုင္းကို HD နဲ႔႐ိုက္ကူး ခြင့္ေပးေတာ့မွာလားဆိုတာ ေမးစရာရိွလာပါၿပီ။
အဲဒီလိုဘယ္ဇာတ္လမ္း အမ်ဳိးအစားပဲျဖစ္ျဖစ္ HD နဲ႔႐ိုက္တာသာ စစ္မွန္ရင္ ဖလင္အျဖစ္ ျပန္ေျပာင္းခြင့္ေပးမယ္ ဆိုရင္ေတာ့ ႐ုပ္ရွင္လုပ္ငန္းက ၀ယ္ထားတဲ့ကင္မရာ အသစ္ႀကီး အပါအ၀င္ ႐ုပ္ရွင္ကင္မရာေတြ အားလံုးကို လွဴဒါန္းလိုက္ရမွာလား။ HD နဲ႔ပဲ ႐ိုက္ၿပီး ႐ုပ္ရွင္႐ံုေတြ မွာ ပ႐ိုဂ်က္တာေတြနဲ႔ ထိုးျပရေတာ့မွာလား ဆိုတာကို ေမးခ်င္ပါတယ္။ ဖလင္ဆိုတာ ေရႊနဲ႔ဆက္ၿပီး ၀ယ္ယူ ၾကရတာပါ။
အကယ္ဒမီမွာလည္း ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ကစလို႔ HD နဲ႔ ႐ိုက္တဲ့ ဇာတ္ကားေတြကို ေပးခဲ့ပါတယ္။ ၂၀၁၀ ျပည့္ႏွစ္အတြက္ ဇာတ္ကား ၁၅ ကား ႐ံုတင္ရာမွာ ၁၂ ကားက ႐ုပ္ရွင္ကင္မရာနဲ႔ ႐ိုက္ထားၿပီး ၃ကား က HD စနစ္နဲ႔ ႐ိုက္ထားတာပါ။ ႐ုပ္ရွင္ကင္မရာနဲ႔ ႐ိုက္တဲ့ကားေတြ က ႏွစ္ဆုပဲ ရခဲ့ပါတယ္။ ဒီေတာ့ေရွ႕ေလွ်ာက္မွာ စဥ္းစားစရာေတြ အမ်ားႀကီးျဖစ္လာပါတယ္” ဟုဒါ႐ိုက္တာ ကိုေဇာ္(အ႐ုဏ္ဦး)ကသံုးသပ္ခဲ့သည္။
ထို႔အျပင္ ကင္မရာမင္း အကယ္ဒမီေက်ာက္ျဖဴကလည္း “ဒီမွာကေတာ့ HD နဲ႔ဆိုရင္ HD နဲ႔ ခ်ည္း ျပံဳၿပီး႐ိုက္ေနၾကတဲ့ သေဘာေပါ့။ ႏိုင္ငံတကာမွာ ဖလင္က အဓိကပါပဲ။ Effect ေတြ လုပ္မယ္ဆိုမွသာ HD နဲ႔႐ိုက္ကူးၿပီး ဖလင္အျဖစ္ျပန္လွန္ ၾကတာေပါ့ေလ။ HD ဆိုတာလည္း ဗီဒီယိုလုိင္းကေန ခဲြထြက္လာတယ္ လို႔ပဲ ေျပာလို႔ရပါတယ္။ ဖလင္ဆိုတာ ကေတာ့ ႐ုပ္ရွင္ရဲ႕ဖခင္တစ္ဦးေလ။ သူ႔ကိုေပ်ာက္ပ်က္သြားေစလို႔ မရပါ ဘူး။႐ုပ္ရွင္အႏုပညာပိုင္းအရလည္း အေရးပါတယ္လို႔ ဆိုရမွာပါ။ HD ကိုေတာ့ ေခတ္ရဲ႕အစြယ္အပြားတစ္ ခုအေနနဲ႔ပဲအသံုးခ်သင့္ပါတယ္” ဟု သူ၏အျမင္အား ရွင္းျပခဲ့သည္။
HD ကင္မရာျဖင့္ ႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္ကား႐ိုက္ကူးမႈအား ယခုႏွစ္ပိုင္းမ်ား အတြင္းစိတ္ပါ၀င္စားမႈပိုမိုမ်ားျပား လာျခင္းျဖစ္ၿပီး ၂၀၁၂ခုႏွစ္ဆန္းပိုင္း တြင္႐ိုက္ကူးခဲ့သည့္႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကား အခ်ဳိ႕ကို HD စနစ္ျဖင့္ ႐ိုက္ကူးခဲ့ၿပီး ထပ္မံ႐ိုက္ကူးရန္ ျပင္ဆင္လ်က္ရိွ သည္ဟုသိရိွရသည္။
Source by :http://www.news-eleven.com/
ယင္းသို႔ HD ကင္မရာ ျဖင့္႐ိုက္ကူးရန္ စိတ္ပါ၀င္စားမႈမ်ား ျပားလာျခင္းမွာ အ႐ုပ္အသံ အရည္အေသြးပိုင္ းဆိုင္ရာတြင္ ျပန္လည္ ျပင္ဆင္ႏိုင္သည့္ အခြင့္အလမ္းရိွျခင္း၊ ေငြေၾကးကုန္က်မႈတြင္လည္းဖလင္ ၀ယ္ယူရျခင္းထက္သက္သာျခင္းတို႔ အျပင္ ယခုႏွစ္ပိုင္းမ်ား၌ အကယ္ဒမီဆုရရိွသည့္ ဇာတ္ကားအမ်ားစုမွာ HD ကင္မရာျဖင့္႐ိုက္ကူးၿပီး ဖလင္ အျဖစ္ ျပန္လည္ကူးေျပာင္းသည့္ ဇာတ္ကားမ်ား ျဖစ္ေနျခင္း စသည့္အခ်က္မ်ားေၾကာင့္ ျဖစ္သည္ဟု ႐ုပ္ရွင္အႏုပညာ နယ္ပယ္အတြင္း သံုးသပ္ခဲ့ၾကသည္။
“Special Effect ေတြ လုပ္ဖို႔လိုတဲ့ ဇာတ္ကားျဖစ္ေနလို႔၊ ဇာတ္၀င္ခန္းျဖစ္ေနလို႔ HD နဲ႔႐ိုက္ၿပီး ဖလင္ အျဖစ္ ျပန္ေျပာင္းတယ္ ဆိုတာကို ဘာမွမေျပာခ်င္ေပမယ့္ ႐ုပ္ရွင္ကင္မရာနဲ႔ ႐ိုက္လည္းရတာကို HD ကင္မရာနဲ႔႐ိုက္ၿပီး ျပန္ေျပာင္းမယ္ ဆိုတာကေတာ့ ျပန္စဥ္းစားဖို႔လိုပါတယ္။ ဒါဆို ျမန္မာ့႐ုပ္ရွင္လုပ္ငန္း အေနနဲ႔ ဇာတ္ကားတိုင္းကို HD နဲ႔႐ိုက္ကူး ခြင့္ေပးေတာ့မွာလားဆိုတာ ေမးစရာရိွလာပါၿပီ။
အဲဒီလိုဘယ္ဇာတ္လမ္း အမ်ဳိးအစားပဲျဖစ္ျဖစ္ HD နဲ႔႐ိုက္တာသာ စစ္မွန္ရင္ ဖလင္အျဖစ္ ျပန္ေျပာင္းခြင့္ေပးမယ္ ဆိုရင္ေတာ့ ႐ုပ္ရွင္လုပ္ငန္းက ၀ယ္ထားတဲ့ကင္မရာ အသစ္ႀကီး အပါအ၀င္ ႐ုပ္ရွင္ကင္မရာေတြ အားလံုးကို လွဴဒါန္းလိုက္ရမွာလား။ HD နဲ႔ပဲ ႐ိုက္ၿပီး ႐ုပ္ရွင္႐ံုေတြ မွာ ပ႐ိုဂ်က္တာေတြနဲ႔ ထိုးျပရေတာ့မွာလား ဆိုတာကို ေမးခ်င္ပါတယ္။ ဖလင္ဆိုတာ ေရႊနဲ႔ဆက္ၿပီး ၀ယ္ယူ ၾကရတာပါ။
အကယ္ဒမီမွာလည္း ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ကစလို႔ HD နဲ႔ ႐ိုက္တဲ့ ဇာတ္ကားေတြကို ေပးခဲ့ပါတယ္။ ၂၀၁၀ ျပည့္ႏွစ္အတြက္ ဇာတ္ကား ၁၅ ကား ႐ံုတင္ရာမွာ ၁၂ ကားက ႐ုပ္ရွင္ကင္မရာနဲ႔ ႐ိုက္ထားၿပီး ၃ကား က HD စနစ္နဲ႔ ႐ိုက္ထားတာပါ။ ႐ုပ္ရွင္ကင္မရာနဲ႔ ႐ိုက္တဲ့ကားေတြ က ႏွစ္ဆုပဲ ရခဲ့ပါတယ္။ ဒီေတာ့ေရွ႕ေလွ်ာက္မွာ စဥ္းစားစရာေတြ အမ်ားႀကီးျဖစ္လာပါတယ္” ဟုဒါ႐ိုက္တာ ကိုေဇာ္(အ႐ုဏ္ဦး)ကသံုးသပ္ခဲ့သည္။
ထို႔အျပင္ ကင္မရာမင္း အကယ္ဒမီေက်ာက္ျဖဴကလည္း “ဒီမွာကေတာ့ HD နဲ႔ဆိုရင္ HD နဲ႔ ခ်ည္း ျပံဳၿပီး႐ိုက္ေနၾကတဲ့ သေဘာေပါ့။ ႏိုင္ငံတကာမွာ ဖလင္က အဓိကပါပဲ။ Effect ေတြ လုပ္မယ္ဆိုမွသာ HD နဲ႔႐ိုက္ကူးၿပီး ဖလင္အျဖစ္ျပန္လွန္ ၾကတာေပါ့ေလ။ HD ဆိုတာလည္း ဗီဒီယိုလုိင္းကေန ခဲြထြက္လာတယ္ လို႔ပဲ ေျပာလို႔ရပါတယ္။ ဖလင္ဆိုတာ ကေတာ့ ႐ုပ္ရွင္ရဲ႕ဖခင္တစ္ဦးေလ။ သူ႔ကိုေပ်ာက္ပ်က္သြားေစလို႔ မရပါ ဘူး။႐ုပ္ရွင္အႏုပညာပိုင္းအရလည္း အေရးပါတယ္လို႔ ဆိုရမွာပါ။ HD ကိုေတာ့ ေခတ္ရဲ႕အစြယ္အပြားတစ္ ခုအေနနဲ႔ပဲအသံုးခ်သင့္ပါတယ္” ဟု သူ၏အျမင္အား ရွင္းျပခဲ့သည္။
HD ကင္မရာျဖင့္ ႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္ကား႐ိုက္ကူးမႈအား ယခုႏွစ္ပိုင္းမ်ား အတြင္းစိတ္ပါ၀င္စားမႈပိုမိုမ်ားျပား လာျခင္းျဖစ္ၿပီး ၂၀၁၂ခုႏွစ္ဆန္းပိုင္း တြင္႐ိုက္ကူးခဲ့သည့္႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကား အခ်ဳိ႕ကို HD စနစ္ျဖင့္ ႐ိုက္ကူးခဲ့ၿပီး ထပ္မံ႐ိုက္ကူးရန္ ျပင္ဆင္လ်က္ရိွ သည္ဟုသိရိွရသည္။
Source by :http://www.news-eleven.com/
0 comments:
Post a Comment