စိတ္တိုင္းက်ျဖစ္ေအာင္ ဖန္တီးခြင့္ မရတာမ်ဳိးေတြ ရွိတယ္’ ၊ ဥကၠာဦးသာႏွင့္ ေတြ႔ဆံုျခင္း
ဒီတစ္ပတ္ရဲ႕ အင္တာဗ်ဴးမွာ ေရြးခ်ယ္ျဖစ္ခဲ့တဲ့ အႏုပညာရွင္ကေတာ့ ဥကၠာဦးသာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေရႊသံစဥ္၊ Oddysey စတဲ့ တီး၀ိုင္းေတြနဲ႔ အခ်ိန္ပိုင္း အတီးသမားဘ၀ကို စတင္ခဲ့ ကာ Lazy Clubတီး၀ိုင္းကို အစပ်ဳိး အသက္သြင္းခဲ့သူေတြထဲက တစ္ဦးလည္းျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ၁၅ႏွစ္ကာလကို Lazy Club တီး၀ိုင္းနဲ႔ ျဖတ္ေက်ာ္ၿပီးတဲ့ အခ်ိန္မွာ သ႔ူကိုယ္ပိုင္တီး၀ိုင္းျဖစ္တဲ့ U S Music Tours တီး၀ိုင္းကို ၂၀၀၈ ခုႏွစ္မွာ စတင္ဖြဲ႔စည္းခဲ့ ၊လႈပ္ရွားလုပ္ကိုင္ခဲ့သူျဖစ္ပါတယ္။ မၾကာခင္ ကာလမွာလည္း အေမရိကန္ႏိုင္ငံမွာ ဂီတေဖ်ာ္ေျဖပြဲ ၁၀ ပြဲကို သြားေရာက္ ေဖ်ာ္ေျဖေတာ့မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အဆိုပါ ခရီးစဥ္ႏွင့္တကြ ဥကၠာဦးသာရဲ႕ ဂီတလႈပ္ရွားမႈမ်ား အေၾကာင္းကို တေစ့တေစာင္း အကဲျဖတ္ႏိုင္ဖို႔ အခုလို တင္ဆက္လိုက္ရပါတယ္။
ေမး - ကိုဥကၠာတို႔ရဲ႕ U S Music Tours ကို ဘယ္လိုပံုစံနဲ႔ တင္ဆက္ဖို႔ စီစဥ္ထားပါသလဲ။
ေျဖ - ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ အခု ၁၀ ပြဲဆို မယ္။ ေမလ ၄ ရက္ဆုိရန္ကုန္က ထြက္ၿပီေပါ့။အဲဒီမွာ ၿမိဳ႕အေနနဲ႔က ရွစ္ၿမိဳ႕ေဖ်ာ္ေျဖမွာျဖစ္ပါတယ္။အဆိုေတာ္ေတြက ကိုေဆာင္းဦး၊စည္သူ၊ အဲလက္စ္၊ ဟဲေလးနဲ႔ ရွင္ဖုန္းတို႔ပါ တယ္။ Plus Three တီး၀ိုင္းကပဲ တီးမွာ။ သီခ်င္းေတြကို ဒီမွာလည္း တိုက္သြားမယ္။ ဟိုေရာက္လို႔ မေဖ်ာ္ေျဖခင္မွာလည္း စတူဒီယိုမွာ ထပ္တိုက္ဖို႔ စီစဥ္ထားတယ္။
ေမး - တစ္ဖြဲ႔လံုး တီးၾကမွာလား။
ေျဖ - ဟုတ္ပါတယ္။ Plus Three Band Player ေတြနဲ႔ပဲ တီးမွာပါ။ စတည္ေထာင္တုန္းကေတာ့ တစ္ဖြဲ႕လံုးအေနနဲ႔ ဖိတ္တာထက္ ကြၽန္ေတာ္ရယ္၊ အဖြဲ႕ထဲက တစ္ေယာက္နဲ႔ ဟိုမွာရွိတဲ့ အတီးသမားေတြ တြဲတီးတာ မ်ဳိးလုပ္ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ပိုင္း Pop ဂီတပြဲလိုမ်ဳိးေတြက အြန္လိုင္းေပၚလည္း ေရာက္တဲ့အခါ ျပည္ပမွာ ရွိတဲ့ ျမန္မာေတြလည္း နားေထာင္မိၿပီး အခုလိုမ်ဳိး တီး၀ိုင္းလိုက္ ဖိတ္ၾကားမႈေတြ ျဖစ္လာတာပါ။
ေမး - US Tour အေနနဲ႔က သြားဖို႔ခက္ခဲမႈေတြ ရွိတဲ့အတြက္ ခုလိုခရီးစဥ္မွာ ဘယ္လိုတင္ဆက္မႈမ်ဳိး လုပ္ဖို႔ ရည္ရြယ္ထားလဲ။
ေျဖ - သီခ်င္းေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ျပင္ဆင္ထားတယ္။ မိန္းကေလး အဆိုေတာ္က တစ္ေယာက္တည္း ဆိုေတာ့ သူ႔သီခ်င္းေတြေရာ၊ က်န္တဲ့ စံုတြဲသီခ်င္းေတြေရာ ေဖ်ာ္ေျဖမယ္။ တျခား Preformance ေတြပါ ထည့္ဖို႔အတြက္ ပြဲစီစဥ္တဲ့သူေတြက Professional အကအဖြဲ႕ေတြကို ငွားရမ္းထားပါတယ္။
ေမး - တီး၀ိုင္းတစ္ခုမွာ ၁၅ ႏွစ္ၾကာ ရပ္တည္ခဲ့တဲ့ ကိုဥကၠာအတြက္ Plus Three တီး၀ိုင္း ခိုင္မာေအာင္ တည္ေထာင္တဲ့ အခါမွာႀကံဳေတြ႔ရတဲ့ အခက္အခဲေတြ ရွိခဲ့ေသးလား။
ေျဖ -Lazy Club တီး၀ုိင္းစလုပ္တဲ့ အခ်ိန္တုန္းက ပိုပင္ပန္းတယ္။ ကိုယ္က ငယ္လည္းငယ္တဲ့ အျပင္ Player အေနနဲ႔လည္း လူမသိေသးဘူး။ အဲဒီအတြက္ တီး၀ိုင္းအေနနဲ႔ေရာ၊ လူကိုယ္တိုင္ အေနနဲ႔ေရာ အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္လည္း ယူရတယ္။ လုပ္လည္းလုပ္ရတယ္။ Plus Three လုပ္တဲ့အခါမွာ ကိုယ့္ကိုလူႀကီး လူငယ္က ဂီတသမားတစ္ေယာက္ အေနနဲ႔ အသိအမွတ္ျပဳတာ ခံရၿပီးတဲ့အတြက္ အစက ျပန္စရတာမ်ဳိးေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ ေျပာရမယ္ဆိုရင္ ၄၀ ရာခိုင္ႏႈန္းကေန ျပန္စရတာ။ ကိုယ့္အလုပ္ကို အရွိန္ျမႇင့္ရတဲ့ အပိုင္းေပါ့။ စစခ်င္းေတာ့ အလုပ္ရဖို႔ အခက္အခဲရွိတာေပါ့။ ခုေလးႏွစ္တာ ျဖတ္သန္းၿပီးတဲ့ အေနအထားမွာေတာ့ အခုလက္ရွိ အေျခအေနကို ေက်နပ္ပါတယ္။
ေမး - Plus Three တီး၀ိုင္းကို ေပါ့ပ္ဂီတ သီးသန္႔ အဓိကသြားဖုိ႔ ရည္ရြယ္ထားတယ္လို႔ ေျပာခဲ့ဖူးပါတယ္။ ကိုဥကၠာေပးခ်င္တဲ့ Taste ျဖစ္ေအာင္ ဘယ္လိုမ်ဳိး လုပ္ကိုင္ပါသလဲ။
ေျဖ - ႏွစ္ ၂၀ ေက်ာ္ က်င္လည္ခဲ့တဲ့ အခ်ိန္ေတြက ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ကိုယ္ပိုင္ သံစဥ္ေတြလည္း တီးခဲ့တယ္။ ေကာ္ပီေတြကိုလည္း မတူတူေအာင္ ႀကိဳးစားတီးေပးရပါတယ္။ အဲဒီအတြက္ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကို ဘယ္လိုပံုစံနဲ႔ ဖန္တီးမယ္ဆိုတဲ့ အေတြးကႏွစ္ ၂၀ ရဲ႕ အေတြ႕အၾကံဳအရေတာ့ သိပါတယ္။
ေမး - လက္ရွိမွာ လႊမ္းမိုးမႈ အားေကာင္းတဲ့ ကိုရီးယားေပါ့ပ္ဂီတ စတိုင္လ္ေတြကိုေရာ ကိုယ့္ဖန္တီးမႈမွာ ဘယ္လိုမ်ဳိး အသံုးခ်ျဖစ္ပါသလဲ။
ေျဖ - ဟုတ္ပါတယ္။ လက္ရွိမွာ ကိုရီးယားေပါ့ပ္ဂီတက ေတာ္ေတာ္ေလး လႊမ္းမိုးေနပါတယ္။ တ႐ုတ္ ဘက္ကလည္း ေကာင္းတာေလးေတြ ရွိပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္အေနနဲ႔ကေတာ့ သူတုိ႔ ဘယ္လိုမ်ဳိး ပံုေဖာ္ထားလဲဆိုတာ၊ ကြန္႔ျမဴးတဲ့ပံုေတြကို ေလ့လာပါတယ္။ တိုက္႐ိုက္ႀကီး အသံုးခ်တာမ်ဳိး မဟုတ္ဘဲ တခ်ဳိ႕ေတးေရးေတြက အဲဒီစတိုင္လ္ေတြကို အေျခခံၿပီးလုပ္ထားတဲ့ ဂီတပံုစံေတြ လာတယ္ဆိုရင္ ဒီဂီတစတိုင္လ္ရဲ႕ လႊမ္းမိုးမႈ၊ တင္ျပထားတဲ့ခံစားမႈကို ေဖာ္ထုတ္ႏိုင္ေအာင္ တီးတာမ်ဳိးေတြ လုပ္ပါတယ္။
ေမး - ျပည္ပမွာ ဂီတသမားေတြနဲ႔ ဆံုဆည္းတဲ့အခါမွာ ျပည္တြင္းက ဂီတသမားေတြနဲ႔ ကြာျခားမႈအပိုင္းက ဘယ္လိုအရာမ်ဳိးလဲ။
ေျဖ - ျပည္တြင္းမွာ Talents ရွိတဲ့ လူေတြ အမ်ားႀကီးရွိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အေျခအေနေၾကာင့္ စိတ္တိုင္းက် ျဖစ္ေအာင္ ဖန္တီးခြင့္မရတာမ်ဳိးေတြ ရွိတယ္။ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကို တီးလုိ႔ ဘယ္ေလာက္မွ မရၾကတဲ့အေပၚမွာ တစ္ရက္တီး၊ တစ္ပတ္တီးလည္း ဒီပိုက္ဆံအေပၚမွာ အခ်ိန္ေပးၿပီး မဖန္တီးႏိုင္တာေတြလည္း ရွိပါတယ္။
Profile
အမည္ရင္း - ဥကၠာဦးသာ
ေမြးေန႔ - ၅ ၊ ၁၂ ၊ ၁၉၇၁
လက္ရွိတီး၀ိုင္း - Plus Three
ပထမဆံုးထြက္ရွိေသာစီးရီး - ၁၉၉၀ DanceRemix (ဒီေဂ်ၿဖိဳးႏွင့္အတူ)
0 comments:
Post a Comment