Home » » Tom and Jerry Cartoon - 1

Tom and Jerry Cartoon - 1

Written By ေမာင္ေစတနာ on Friday, May 27, 2011 | 10:08:00 PM



ဒီတစ္ခါ အလည္လာေရာက္ၾကေသာ စာဖတ္သူ မိတ္ေဆြမ်ား အတြက္ ကြ်န္ေတာ္ၾကည္႕ၿဖစ္တဲ႔ Tom and Jerry ကားေလးကို တင္ေပးလိုက္ပါတယ္။ ကေလးဆန္တယ္လို႔ေတာ႔ မေၿပာပါနဲ႔ဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္က အခုမွ ကေလးပဲ ရွိေသးတယ္ဆိုေတာ႔ လူၾကီးေတာ႔ မဆန္ေသးဘူး ေပါ႔ဗ်ာ ။ ဟီး ......... :p

တစ္ခါတစ္ေလ ကြ်န္ေတာ္ အလုပ္အားေနတဲ႔ အခ်ိန္ေလးေတြမွာ တစ္ေယာက္တည္း ပ်င္းေနတယ္ ဆုိရင္ Tom and Jerry Cartoon ကားေလးေတြကုိ ၾကည္႕ၿဖစ္တယ္။ တစ္ခါတစ္ေလ စိတ္ညစ္စရာ ေတြ ရွိလာရင္လည္း သီခ်င္းနားေထာင္ၿပီး ဘာလုပ္သင္႔လဲ ... လိ္ု႔ ကြ်န္ေတာ္ စဥ္းစားတတ္တယ္။

Tom and Jerry Cartoon ကားေလးထဲမွ ကြ်န္ေတာ္ ၾကည္႕ၿဖစ္တဲ႔ cartoon ကားေလးေတြကုိထပ္ၿပီး တင္ေပးသြားမွာပါ။ ကြ်န္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္လည္း ကာတြန္းကားေလးကို ၾကိဳက္တယ္။ ဆိုက္ေလးထဲ အမွတ္တရ စုပီးသား လည္း ၿဖစ္သြားတာေပါ႔ ။ ကြ်န္ေတာ္ ငယ္ငယ္ကတည္းက ၾကိဳက္တာ အခု စာဖတ္သူမ်ားလည္း နွစ္သက္တယ္ ဆိုရင္ ၾကည္႕ၾကေနာ္ ...





Source by :http://www.youtube.com/
Share this article :

1 comments:

စံပယ္ခ်ိဳ said...

လူၾကီးေတြကပုိၿပီးၾကိဳက္ၾကပါတယ္
ေက်းဇူးလဲတင္ပါတယ္
အေၿပာင္းအလဲေလးတင္ေပးလုိ႔။

Free Online Radio Media





 
ေနေဇာ္လင္း - ORMM(Malaysia News)
Copyright © Mg Say Ta Nar 1+2+3 (ALL IN ONE)
NAY ZAW LIN1(မေလးရွား အြန္လိုင္း ေရဒီယုိ မီဒီယာ)
9.9.2009 ရက္ေန႔တြင္ စတင္ဖြင္႔လွစ္ထားေသာ ဖရီးဝဘ္ဆိုဒ္ ျဖစ္သည္။