Home » » ထီး ေလး နဲ႔ ကြ်န္ ေတာ္ ....

ထီး ေလး နဲ႔ ကြ်န္ ေတာ္ ....

Written By ေမာင္ေစတနာ on Friday, July 23, 2010 | 11:38:00 PM




ထီး ေလး နဲ႔ ကြ်န္ ေတာ္ ....

ဟာ႕ .... မိုးကလည္း
ဒုကၡပဲ .... လုပ္ပီ ... မိုးရ

အၿပင္သြားခါနီးမို႔ ကြ်န္ေတာ္ ေဒါသၿဖစ္ေနမိသည္။ ဘာေၾကာင္႔လဲ
ဆိုေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ အၿပင္သို႔ သြားလွ်င္ထီးမယူ တတ္ပါ။ ထီးေဆာင္း
ၿပီးလည္း မသြားတတ္ပါ။ထီးယူရမွာ ထီးေဆာင္းရမွာ ကြ်န္ေတာ္စိတ္ထဲ
မနွစ္သက္ပါ။ ထိီးကိုင္ၿပီး သြားေနရတာ အပိုအလုပ္တစ္ခုလို႔ကြ်န္ေတာ္
ထင္ေနမိသည္။

ဒါေၾကာင္႔ ကြ်န္ေတာ္ဟာ ဘယ္ေတာ႕မွ ထီးမယူတတ္ပါ။
အခုလည္း ကြ်န္ေတာ္အၿပင္သြားခါနီး ရုတ္တစ္ရက္ မိုးရႊာသည္႕
အတြက္ ကြ်န္ေတာ္စိတ္ထဲ ကသိကေအာင္႔ ၿဖစ္ေနတာ အမွန္။
ထီးကုိင္ၿပီး သြားေနရတာ အပိုအလုပ္တစ္ခုလို ကြ်န္ေတာ္ထင္
ေနမိတယ္။ဒါေၾကာင္႔ ကြ်န္ေတာ္အိမ္နဲ႕ လည္း BUS STOP က
လည္းသိပ္မေဝးေတာ႔ကြ်န္ေတာ္ရွည္ရွည္ေဝးေဝး သိပ္မစဥ္းစား
မေနေတာ႔ပဲ အိမ္ကေန BUS STOP ရွိရာကုိ အေၿပးေလး သြား
လိုက္ၿပီး လိုင္းကားအလာကို ေစာင္႕ေနမိတယ္။


ကြ်န္ေတာ္ကုိယ္မွာ မိုးေရေတြက နည္းနည္းစိုေနၿပီ။
ကိစၥၼရွိဘူး ကားေပၚေရာက္ရင္ ေသြ႔ေၿခာက္သြားမွာပဲလို႔ ကြ်န္ေတာ္
ေတြးၿပီး ေစာင္႔ေနမိတယ္။

ေဟာ႔ ... ကားလာပါၿပီ .....
ကြ်န္ေတာ္ကားခ RM 2.50 ေပးၿပီး KL ကိုကားစီးလိုက္တယ္။ မိနစ္20
ေလာက္ၾကာေတာ႕KL ေရာက္ေတာ႔ ကားေပၚက ဆင္းၿပီး ကြ်န္ေတာ္
ဝယ္စရာရွိတာ လုပ္စရာရွိလုပ္ဖို႕ အေၿပးေလးသြားလိုက္တယ္။ မိုးက
လည္း အခုအခ်ိန္ထိ မတိတ္ေသးေတာ႔ ဟိုေၿပးလိုက္ ဒီေၿပးလိုက္ေပါ႕။

ေနာက္တစ္နာရီေလာက္ေတာ႕ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ အလုပ္ေတြ ကိစၥေတြ
ၿပီးေနၿပီမို႕ အိမ္အၿပန္ဖို႕ကားေစာင္႕ရၿပန္တယ္။ မိုးကလည္း သည္း
ေနတုန္းဗ်။ ဒီလိုပဲ ကားလာေတာ႔ ေၿပးတက္ရတာေပါ႔။ ကားေပၚေရာက္
ေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ ေခါင္းမူးေနၿပီ ဒါနဲ႕အိမ္ကို ေရာက္ေတာ႔ၿမန္ၿမန္ေလး
ေရခ်ိဳး ထမင္းစားၿပီး ေခါင္းကလည္း မူးေနတာမို႔ ကြန္ပ်ဴတာ လည္း
မၾကည္႕နိုင္ေတာ႕ဘူး ေစာေစာေလးပဲ အိပ္ရာဝင္လိုက္တယ္။

မနက္က်ေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္မထနိုင္ေတာ႔ဘူး အလုပ္လည္း မသြားနိုင္
ေတာ႔ဘူး။ နွာေစး ေခ်ာင္းဆိုး အေအးမိေနေတာ႕ဆိုင္က ကြ်န္ေတာ္
သူေဌးဆီကု္ိဖုန္းဆက္ၿပီး နားရက္ရဖို႔ေၿပာၿပီးဆက္အိပ္ေနလိုက္တယ္။

ခဏေလးအိပ္ၿပီး အိပ္ရာကနိုးတာနဲ႔ ေဆးခန္းကို သြားရတာနဲ႕ နဂိုက
တည္းက ေဆးေၾကာက္တတ္တဲ႕ ကြ်န္ေတာ္ဟာ အခု ေဆးထိုး ေဆး
ေသာက္ရတာနဲ႕ေနမေကာင္းလို႕ အိပ္ေနရတာနဲ႕ ဘာမွလည္း မလုပ္ရ
ဘူး ဘာမွလည္းမလုပ္နိုင္ဘူးၿဖစ္ေနတယ္။

ဒါေတြအားလံုးဟာ ထီးယူရမွာေၾကာက္တဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ အၿပစ္ေတြေလ။
အခုေတာ႕ ကြ်န္ေတာ္အလုပ္လည္းပ်က္ေနၿပီ။စာေတြလည္း ဆက္မေရးနိုင္
သတင္းေတြလည္း မတင္နိုင္ သြားစရာ ရွိတာနဲ႔ လုပ္စရာရွိတာလည္း မလုပ္
နိုင္နဲ႕ တကယ္ကုိ လူပိုတစ္ေယာက္လိုၿဖစ္ေနၿပီ။ ေနမေကာင္းဘူးဆိုေတာ႕
ကြန္ပ်ဴတာကိုလည္း မၾကည္႕ခ်င္ေတာ႔ဘူး မထိုင္နိုင္ေတာ႔ဘူး ေခါင္းမူးေန
တယ္ဆိုေတာ႔ေလ။

ထီးေဆာင္းရမွာ ေၾကာက္တတ္ေသာ ကြ်န္ေတာ္အတြက္သင္ခန္းစာ ေပးလိုက္
ၿခင္းပင္ ဒါေၾကာင္႔ ကြ်န္ေတာ္ေနာက္တစ္ခါဆို အၿပင္သြားရင္က်န္းမာေရးကုိ
ဂရုစိုက္တဲ႔အေနနဲ႕ မိုးရႊာေနတဲ႔ အခ်ိန္ေလးမွာထီးေလးေဆာင္းဖို႕ ဆံုးၿဖစ္လိုက္
ပါၿပီ။ အခု ကြ်န္ေတာ္ေနေကာင္းေပမဲ႔ ေခ်ာင္းဆိုးေနတုန္းပဲ ။

ဒီေန႕လည္း ကြ်န္ေတာ္အလုပ္ကညေန (၃) နာရီၿပီးတယ္ဆိုေတာ႔ ေရမိုးခ်ိဳး
အဝတ္အစားလဲၿပီးအၿပင္သြားဖို႕လုပ္ေနတုန္း လာၿပီလာဗ် ... ကိုေရႊမိုး က
ဘာပဲၿဖစ္ၿဖစ္ပါ ... ( မေလးရွားမွာက မိုးကအၿမဲလိုလို ရႊာတတ္တာပါ )
ကြ်န္ေတာ္ဟာ ဆံုးၿဖတ္ခ်က္ေၿပာင္းထားသူမို႕ အိမ္မွာရွိတဲ႔ထီးေလးကိုယူၿပီး
ေက်ာပိုးအိပ္ေလးကုိလြယ္ကာ အိမ္မွ ထြက္လိုက္တယ္။

အၿပင္မွာ မိုးေတြက ရႊာေနတာမို႕ ထီးေလးကို ဖြင္႔ၿပီး BUS STOP ရွိရာ
ကို သြားလိုက္တယ္။ အဲ ... ဒီတစ္ခါေတာ႔ မေၿပး ရေတာ႔ဘူးေပါ႕။ကြ်န္ေတာ္
ေဆာင္းထားတဲ႕ ထီးေလးကိုၾကည္႕လိုက္ေတာ႕ ကြ်န္ေတာ္ကို ေလွာင္ေန
သလိုလို ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ စိတ္ထဲခံစားရတယ္။
ၿပန္စဥ္းစားၿပီး ရီေနမိတယ္။ ကြ်န္ေတာ္႔ ေဘးနားက ကုလားမေလးေတြက
ကြ်န္ေတာ္ကို ၾကည္႕လွ်က္ .... ဟ ဟ ...

ဘာပဲၿဖစ္ၿဖစ္ပါ ထီးေဆာင္းရမွာ ပ်င္းတတ္ေသာ ကြ်န္ေတာ္ဟာ ထီးေလးက
ေပးေသာ သင္ခန္းစာရေနၿပီမို႕အဓိပၸာယ္မ်ားစြာနဲ႕ ၿပံဳးေနမိတယ္ဗ် .....

စာဖတ္သူ မိတ္ေဆြမ်ားေရာ ကြ်န္ေတာ္လိုပဲ
ထီးေဆာင္းရမွာ ပ်င္းသလားခင္ဗ်ား ....

ေလးစားစြာၿဖင္႔
ေနေဇာ္လင္း
1:30, am

Share this article :

0 comments:

Free Online Radio Media





 
ေနေဇာ္လင္း - ORMM(Malaysia News)
Copyright © Mg Say Ta Nar 1+2+3 (ALL IN ONE)
NAY ZAW LIN1(မေလးရွား အြန္လိုင္း ေရဒီယုိ မီဒီယာ)
9.9.2009 ရက္ေန႔တြင္ စတင္ဖြင္႔လွစ္ထားေသာ ဖရီးဝဘ္ဆိုဒ္ ျဖစ္သည္။