Home » » ေက်း ဇူး တင္ ပါ သည္။

ေက်း ဇူး တင္ ပါ သည္။

Written By ေမာင္ေစတနာ on Tuesday, September 7, 2010 | 7:37:00 PM



ကြ်န္ေတာ္ဟာ ဆိုက္ေတြ ဘေလာ႔ေတြ အေၾကာင္း အင္တာနက္
အေၾကာင္း ဘာမွ မသိေသးပဲ အင္တာနက္ေပၚကို စေရာက္ခဲ႔ပါတယ္။
ဒီစာေလးက ကြ်န္ေတာ္႔ကို သင္ၿပေပး ကူညီေပးတဲ႔ အစ္ကုိေတြကို
အထူးပဲ ေလးစားမိလို႔ ေရးသားတဲ႔ မွတ္တမ္းေလး တစ္ခုပါ။

အခုဆို ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ ဆိုက္ေလးဟာ အခုဆို 9.9.2010 ေန႔ရက္ေလးမွာ
တစ္ႏွစ္ၿပည္႕ ေသာေန႔ေလး ၿဖစ္ပါတယ္။ ဒီဆိုက္ေလးနဲ႔ ပက္သက္ၿပီး
ကြ်န္ေတာ္ကို ထူးထူးၿခားၿခား ကူညီေၿပာၿပေပး တဲ႔သူေတြရွိပါတယ္။

ပထမဆံုး ကုိစံလင္းထြန္း နဲ႔ကြ်န္ေတာ္ဆံုေတြ႔ခဲ႔ပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ္နဲ႔သူ မေလးမွာပဲ တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္မသိပဲ
ခင္မင္ခဲ႔ရပါတယ္။ သူက blogspot ေရးတယ္။


သူက ကြ်န္ေတာ္႔ကို မင္းစာေရးပါလားတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း
စာေရးတာ ဝါသနာပါေတာ႔ သူက ကြ်န္ေတာ္ကုိ ဆိုက္စဖြင္႔ ေပး
ေတာ႔တာပဲ။ ကြ်န္ေတာ္က ဆိုက္ေတြအေၾကာင္း ဘာမွ နားမလည္
ပါ။

အခုေရးေနတဲ႕ ၿမန္မာစာေတြေတာင္ အရင္ကကြ်န္ေတာ္ မေရး
တတ္ဘူး။ ၿမန္မာစာကိုလည္း သူကြ်န္ေတာ္႔ဆီ လာတဲ႔ အခ်ိန္ေလးမွာ
သူကြ်န္ေတာ္႔ကုိ သင္ေပးထားတာပါ။ ကြ်န္ေတာ္႔မွာ ဘေလာ႔ေရးတတ္
ခ်င္လို႔ သူက ကြ်န္ေတာ္႕ကုိ ၿမန္မာစာ ေရးတတ္ေအာင္ သင္ေပးခဲ႕ပါတယ္။

ကြ်န္ေတာ္ဟာ လက္ကြက္ကိုတစ္ခါၾကည္႕ စာတစ္လံုးကို ေရးလိုက္နဲ႔
တကယ္ကုိ ေလ႔လာသင္ယူခဲ႔ပါတယ္။ အခုလည္း ကြ်န္ေတာ္ သိပ္မတတ္
ေသးပါဘူးဗ်။ အခုထိ မသိေသးတဲ႔ စာေတြဆို လက္ကြက္ကုိၾကည္႕ေနရ
တုန္းပါပဲ။ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ ည႔ံဖ်င္းမွဳေပါ႕ ....

ကုိစံလင္းထြန္း က ကြ်န္ေတာ္နဲ႕ ေနရာမတူပါဘူး။ သူအလုပ္အားတဲ႔ အခ်ိန္
ေလးမွာ ကြ်န္ေတာ္႔ဆီ လာၿပီး သင္ေပးတတ္ပါတယ္။ အရင္က ကြ်န္ေတာ္႕
မွာအိမ္မွာ မသံုးနိုင္ေတာ႔ သူလာရင္ ဆိုင္ကုိေၿပးရေတာ႕တာပဲဗ်ာ ....
ကြ်န္ေတာ္႕ကို ဆိုက္ေလးစတင္ ဖြင္႔ေပးခဲဲ႔တဲ႔ သူက ကုိစံလင္းထြန္း ပါပဲ။

ကုိစံလင္းထြန္း မိတ္ဆက္ေပးလို႔ ကုိလတ္ နဲ႔ ကြ်န္ေတာ္သိခဲ႔ရပါတယ္။
ဒုတိယ ကြ်န္ေတာ္႔ ဆိုက္ေလးကို ကူညီေပးသူက ကုိလတ္ ပါ။ သူက
ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ အရမ္းေဝးပါတယ္။ လိုအပ္တဲ႔ နည္းပညာ ေတြကိုလိုင္းေပၚ
ကေန ကြ်န္ေတာ္႕ကို ေၿပာၿပ ကူညီေပးပါတယ္။

တတိယ ကူညီေပးတဲ႔ အစ္ကိုကေတာ႔ ကုိဝဏၰထြန္း ပါ။
အခုလက္ရွိ လိုအပ္တာေလးေတြကုိ သူက ကူညီေပးလွ်က္
ရွိပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ မသိတာေတြ နားမလည္တာေတြဆို
ကုိဝဏၰထြန္း ကကူညီ ေပးလွ်က္ ရွိပါတယ္။

အခုဆို ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ဆိုက္ေလး တစ္ႏွစ္ၿပည္႔ေန႔ ေလးမွာ ကြ်န္ေတာ္႔ကို
စတင္ကူညီေပးၾကေသာ အစ္ကို ၃ ေယာက္စလံုးကို အမွတ္တရနဲ႔ ေက်းဇူး
တင္စကား ေၿပာၾကားရင္းနဲ႕ ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ ဆိုက္ေလးမွာ မွတ္တမ္း ေလးတစ္ခု
အၿဖစ္ ေရးသားလိုက္ပါတယ္ ခင္ဗ်ား။

ေလး စား ခင္ မင္ လွ်က္

ညီေလး

ေန ေဇာ္ လင္း
Share this article :

2 comments:

ေန၀သန္ said...

ဘေလာ့ခ္တစ္ႏွစ္ျပည့္မွသည္ ေနာင္လည္း စာေကာင္းေပေေကာင္းေတြ ဆက္လက္ေရးသားႏိုင္ပါေစဗ်ာ...


ခင္မင္တဲ့
ေန၀သန္

စံလင္းထြန္း said...

သတင္းစကားအတြက္ ဝမ္းသာပါတယ္ သူငယ္ခ်င္း ...။

လုိအပ္ခ်က္ေတြဆုိတာ ေနရာတုိင္းမွာ ရိွေနဦးမွာပါ။

အဲသည့္အတြက္ ဘာမွအားမငယ္ပါနဲ႔ ။ ကုိယ္တတ္ႏုိင္ေလာက္ ႀကဳိးစားျဖည့္ဆည္းလုိက္ေပါ့။

အခ်ိန္ေတြ အစဥ္အၿမဲေျပာင္းလဲေနသလုိ ကုိယ္ကလည္း ႀကဳိးစားေနရင္လည္း ကုိယ့္ဘဝေနရာဟာလည္း ေကာင္းတဲ့ဘက္ကုိ ေျပာင္းေရြ႕လာမွာအမွန္ပဲ ...။

ခ်စ္ခင္စြာနဲ႔ ...
စံလင္းထြန္း

Free Online Radio Media





 
ေနေဇာ္လင္း - ORMM(Malaysia News)
Copyright © Mg Say Ta Nar 1+2+3 (ALL IN ONE)
NAY ZAW LIN1(မေလးရွား အြန္လိုင္း ေရဒီယုိ မီဒီယာ)
9.9.2009 ရက္ေန႔တြင္ စတင္ဖြင္႔လွစ္ထားေသာ ဖရီးဝဘ္ဆိုဒ္ ျဖစ္သည္။