Home » , » တိုင္ၾကားသည္ကို အေရးမယူပါက အေရးမယူသည့္ ဌာနကိုပါ အေရးယူမည္

တိုင္ၾကားသည္ကို အေရးမယူပါက အေရးမယူသည့္ ဌာနကိုပါ အေရးယူမည္

Written By ေမာင္ေစတနာ on Saturday, January 26, 2013 | 9:45:00 AM


ခရီးသြားျပည္သူမ်ားအေန ျဖင့္ ယာဥ္ေမာင္းႏွင့္ယာဥ္ေနာက္ လိုက္မ်ားက မေျခမငံဆက္ဆံျခင္း၊ ႐ိုင္းျပစြာေျပာဆိုေနျခင္းမ်ားကို တိုင္ၾကားလာေသာ္လည္း တုိင္ ၾကားခံရသည့္ ယာဥ္ေမာင္းႏွင့္ ယာဥ္ေနာက္လုိက္ မ်ားအား အေရး ယူေဆာင္ရြက္ေပးျခင္းမရွိပါက တုိင္ၾကားခဲ့သည့္ ဖုန္းနံပါတ္၊ေန႔ ရက္၊ အခ်ိန္ဌာနပါေဖာ္ျပ၍ ယာဥ္ ေမာင္းႏွင့္ ယာဥ္ေနာက္လိုက္အျပင္ တုိင္ၾကားခဲ့သည္ကို အေရးယူ ေဆာင္ရြက္ေပးျခင္းမရွိသည့္ ဌာန ကိုပါ တုိင္ၾကားႏုိင္ေၾကာင္း ဇန္ န၀ါရီ ၂၄ရက္ကျပဳလုပ္ခဲ့ေသာ မီဒီယာမ်ားႏွင့္ မထသ ဗဟိုေတြ႕ ဆံုပြဲတြင္တာ၀န္ရွိသူ တစ္ဦးကေျပာ ၾကားသည္။

 ““ဒါကို အဘတို႔ဆီကို ဖုန္းနဲ႔ လည္း တုိင္တယ္။ စာနဲ႔လည္းတိုင္ တယ္။အဲဒါေတြအားလံုးကို အဘ တို႔ မထသဗဟိုကေန ထိေရာက္ စြာအေရးယူေဆာင္ရြက္ေပးေန တယ္။အဓိကအျဖစ္ အဘတို႔ဆီ က အတြင္းေရးမွဴးကိုတာ၀န္ေပး ၿပီးေတာ့ အဲလိုတုိင္တာေတြ အား လံုးကိုေျဖရွင္းေပးေနတယ္။ခရီး သြားျပည္သူေတြတုိင္တဲ့အတိုင္းပဲ အဘတို႔ကထိေရာက္စြာအေရးယူ ေပးေနတယ္။ အဘတို႔ မထသ Website ကေနလည္း ဓာတ္ပံုနဲ႔ တကြတုိင္ႏုိင္တယ္။ 

တစ္ခုပဲရွိတယ္ ခရီးသြားျပည္သူေတြအေပၚကို ယာဥ္ေမာင္းနဲ႔ယာဥ္ေနာက္လိုက္ ေတြက ဒီလိုဆက္ဆံတယ္။ ဒါကို တုိင္ၾကားခံရတဲ့ဌာနက ယာဥ္ ေမာင္းနဲ႔ယာဥ္ေနာက္လိုက္ကိုပါ အေရးမယူဘူး ဆိုရင္ တုိင္ၾကားတဲ့ ဌာနကိုပါေဖာ္ျပၿပီး အဘတို႔ မထသဗဟိုကိုဆက္တိုင္ပါ ဒါကို ထိေရာက္စြာအေရးယူေဆာင္ရြက္ ေပးသြားမယ္””ဟု ေျပာၾကားခဲ့ သည္။ 

ခရီးသြားျပည္သူမ်ားကို ယာဥ္ ေမာင္းႏွင့္ ယာဥ္ေနာက္လိုက္မ်ား က မေခ်မငံဆက္ဆံျခင္း၊ ႐ိုင္းျပစြာ ေျပာဆိုျခင္းမ်ားျပဳပါက တုိင္ၾကား ႏုိင္ရန္အတြက္ ဖုန္းနံပါတ္မ်ားကို ယာဥ္လိုင္းအသီးသီးရွိ ယာဥ္မ်ား တြင္ေရးသားေဖာ္ျပထားေၾကာင္း သိရသည္။ 

ၿဖိဳးေအာင္
Source by :The Hot News
Share this article :

0 comments:

Free Online Radio Media





 
ေနေဇာ္လင္း - ORMM(Malaysia News)
Copyright © Mg Say Ta Nar 1+2+3 (ALL IN ONE)
NAY ZAW LIN1(မေလးရွား အြန္လိုင္း ေရဒီယုိ မီဒီယာ)
9.9.2009 ရက္ေန႔တြင္ စတင္ဖြင္႔လွစ္ထားေသာ ဖရီးဝဘ္ဆိုဒ္ ျဖစ္သည္။