Home » » ေရႊၿမန္မာမ်ား သတိၿပဳေစ လို ၃

ေရႊၿမန္မာမ်ား သတိၿပဳေစ လို ၃

Written By ေမာင္ေစတနာ on Monday, August 2, 2010 | 3:45:00 PM



မေလးရွားနိုင္ငံ၏ ေနရာအႏွံတြင္ ၿမန္မာနိုင္ငံသားမ်ားသည္ ဒုစရိုက္သမား
တို႕၏ သားေကာင္အၿဖစ္ လုယက္ခံရၿခင္း ၊ ဓားၿပတိုက္ခံရၿခင္း ၊ ၿပန္ေပးဆြဲ
ခံရၿခင္း ၊ မုဒိမ္းက်င္႔ ခံရၿခင္း ၊ ရဲအေယာင္ေဆာင္၍ ေငြညစ္ၿခင္း အဌားကား
သမားမ်ား၏ အနိုင္က်င္႔ လုယက္ခံရၿခင္း ၊ အလိမ္အညာခံရၿခင္းမ်ားကုိ
ခံစားေနရပါသည္။

ကုိင္တိုင္ခံရသူမ်ားႏွင္႔ မ်က္ၿမင္သူမ်ား ေၿပာၿပခ်က္မ်ားအရ ကြာလာလမ္ပူ
ၿမိဳ႕လယ္ ကုိတာရာယာ ပတ္ဝန္းက်င္ႏွင္႔ ပူဒူတာရာ အေဝးေၿပး ကားဂိတ္
ပတ္ဝန္းက်င္တြင္ ဒုစရိုက္သမားမ်ားသည္ ပံုစံအမ်ိဳးမ်ိဳးၿဖင္႔ အမဲလိုက္ေနၾက
သည္။ ေဆးစြဲသူတို႔က မိမိတြင္ AIDS ေရာဂါရွိေၾကာင္း ေသြးစြန္း ေနေသာ
ေဆးထိုးအပ္ကို ၿပၿပီး ေငြမေပးလွ်င္ ေဆးထိုးအပ္နဲ႔ ထိုးမည္ဟု ၿခိမ္းေၿခာက္
၍ေငြေတာင္းခံၿခင္း ဘဏ္တြင္ေငြထုပ္သူမ်ားကို အေနာက္မွ လိုက္၍ဓားၿဖင္႔
ေထာက္၍ ေငြေတာင္းခံၿခင္း ရဲအေယာင္ေဆာင္၍ ေငြညစ္ၿခင္း စသည္တို႕
ယခု တစ္ပတ္အတြင္း ၂ ၾကိမ္ၿဖစ္ပြားခဲ႔သည္။

တစ္ၾကိမ္တြင္ ဗလေကာင္းေကာင္း လူ ၂ ဦးက သူငယ္ခ်င္းႏွင္႔ လူစုကြဲသြား
၍ ေယာင္လည္လည္ၿဖစ္ေနေသာ သူအား ဖမ္းဆီး၍ လူရွင္ေသာ ေနာက္ေဖး
လမ္းၾကားသို႔ ေခၚေဆာင္သြားၿပီး ပါလာေသာေငြႏွင္႔ ဟမ္းဖုန္းမ်ားကုိ ယူသြား
သည္။ ေနာက္တစ္ၾကိမ္တြင္ ဆိုင္တစ္ခု၏ ေလွကားမွ ဆင္းလာေသာၿမန္မာ
လူငယ္အား အသက္ ၃၅ ပတ္ဝန္းက်င္ အမ်ိဳးသမီးက သူမရဲ႕ လည္ပင္းတြင္
ဆြဲထားေသာ ကဒ္ၿပားကိုၿပ၍ လူရွင္းေသာ ေနရာသို႔ ေခၚေဆာင္ၿပီးေငြေတာင္း
ခံလိုက္ရေၾကာင္း သိရသည္။


ဂိမ္းဆိုင္တြင္ အလုပ္လုပ္ေနေသာ ၿမန္မာအမ်ိဳးသမီးေလးအား ဂိမ္းဆိုင္သို႕
ဓားၿပလာတိုက္ေသာအခါ လူဆိုးမ်ားက ဖမ္းဆီးေခၚေဆာင္သြားရာ ၿပန္ေတြ႕
ေသာအခါ ေသဆံုးေနေၾကာင္း သိရသည္။

ဂ်ိဳဟိုးၿပည္နယ္ ၊ ဘတူးဘဟက္ ကားဂိတ္တြင္ အသက္ ၁၇ ႏွစ္အရႊယ္ရွိ
အမ်ိဳးသမီးေလး ေပ်ာက္ဆံုးေနသည္မွာ ၅ ရက္ရွိၿပီ ၿဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိ
ရွိရပါသည္။

ထို႔ေၾကာင္႔ ဒုစရိုက္သမားမ်ား၏ အႏၱရာယ္မွ ကာကြယ္နိုင္ရန္ အၿပင္ထြက္
ေစ်းဝယ္လွ်င္ပဲၿဖစ္ၿဖစ္ ၊ ခရီးထြက္ရင္ပဲၿဖစ္ၿဖစ္ ၊ အေပါင္းအသင္း မ်ားႏွင္႔
စုစု စည္းစည္း သတိႏွင္႔ သြားလာရန္ သတိေပးလိုပါသည္။

lannthit

ဒီေနရာမွ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ မ်က္ၿမင္နည္းနည္း ေၿပာပါရေစဗ်ာ။
မေလးရွားမွာ အရမ္းစည္တဲဲ႕ ေကအယ္ ကြာလာလမ္ၿမိဳ႕လယ္မွာေပါ႕
တစ္ေန႔ ကြ်န္ေတာ္ ကိစၥရွိလို႕ ၿမိဳ႕ထဲသြားေတာ႕ ၿမန္မာတစ္ေယာက္ပါပဲ
ကြ်န္ေတာ္ေရွ႕မွာတင္ပဲ ... လူငယ္ေလးက အစ္ကိုက ၿမန္မာေနာ္ဗ်ာ
ကြ်န္ေတာ္ကို နည္းနည္းကူညီပါဗ်ာ ကြ်န္ေတာ္ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႕ဒီလာတာ
ဒီေရာက္ေတာ႕လူစုကြဲသြားလို႕ ပိုက္ဆံအိပ္ကလည္း ကုလားလုခံရလို႕ဗ်ာ ....
ကြ်န္ေတာ္ကို ပိုက္ဆံနည္းနည္းေလး ကူညီေပးပါ အစ္ကိုရာ
ကြ်န္ေတာ္မွာ ကားခေတာင္ မက်န္ေတာ႕လို႕ပါ .....
ဒီေတာ႕ အေၿပာခံရသူ ၿမန္မာ အစ္ကိုကလည္း သနားလို႕ ကူညီေပးမယ္လို႔
သူ႕ပိုက္ဆံအိပ္ကိုထုပ္ၿပီး ေပးမည္အလုပ္မွာ အကူညီေတာင္းတဲ႕ လူငယ္က
သူ႕ပိုက္ဆံကုိ လုၿပီးေၿပးေရာ ......... ဘာမွလည္း မတတ္နိုင္ပါ။
ကြ်န္ေတာ္ေရွ႕မွာတင္ပါ ဒါက ၿမန္မာ အခ်င္းခ်င္းေနာ္ ...
အကူညီေပးေနတာေတာင္ လုပ္ရက္တယ္ဗ်ာ ....
ကြ်န္ေတာ္လည္း မေနသာေတာ႕ပဲ အဲဒီအလုခံတဲ႕ အစ္ကုိၾကီးကုိ
ေၿပာၿပ ေဖ်ာင္းဖ်ၿပီး ကားခကို ကြ်န္ေတာ္ပဲ ေပးလိုက္ပါတယ္ဗ်ာ။

ေနာက္တစ္ခုက ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေနတဲ႕အိမ္ကို ဓားၿပ
ဝင္တိုက္တယ္ဗ်ာ ... ရွိသမွ် ပိုက္ဆံ ကြန္ပ်ဴတာေတြ ပါသြားတယ္တဲ႕
ကြ်န္ေတာ္က ေမးတယ္။ ေဘးအိမ္ေတြက မသိဘူးလားလို႕
သူက ၿပန္ေၿပာတယ္ လူေတြေတာ႕ရွိတယ္တဲ႕ ဒါေပမဲ႕ အားလံုး
ရပ္ၾကည္႕ေနၾကတာတဲ႕ ဗ်ာ ....
မေလးရွားမွာက ဒီလိုပဲဗ်ာ သူတို႔အေရွ႕မွာ ဘာပဲၿဖစ္ၿဖစ္
ဝင္မပါတတ္ဘူး ရပ္ၾကည္႕ေနတာပဲ .....


ေနာက္ထပ္တစ္ခုက ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းပါ ပီနန္ကေန
ကြာလာလမ္ပူ ( kl ) ကုိတက္လာတာပါ ....
ညကတည္းက တက္လာတာ မနက္ ၆ နာရိီေရာက္တယ္။
kl ေရာက္ေတာ႕ ကားေပၚကဆင္းၿပီး ကြ်န္ေတာ္ဆီဖုန္းဆက္တယ္
သူ႕ကိုလာေခၚဖို႕ေပါ႕ ....
ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ခဏေနာ္ ငါလာခဲ႔မယ္ေၿပာလိုက္တယ္။
သူကြ်န္ေတာ္ဆီ ဖုန္းဆက္ၿပီး ခဏအၾကာမွာ ...
ၿမန္မာတစ္ေယာက္က ( အသက္ ၂၇ ဝန္းက်င္ ) အစ္ကုိေရ
ကြ်န္ေတာ္ကို နည္းနည္း ကူညီပါဗ်ာ .... ကြ်န္ေတာ္ အေရးၾကီးေနလို႕
ဖုန္းဖုန္း နည္းနည္း ေပးဆက္ေနာ္ အစ္ကို ေၿပာလိုက္ေတာ႕ ...

ကြ်န္ေတာ္႔ သူငယ္ခ်င္းကလည္း ဟုတ္ကဲ႕ ရပါတယ္ဗ်ာ ဆက္ပါ ဟု
ဖုန္းကိ္ုေပးလိုက္ေတာ႕ အရင္ဖုန္းနံပတ္နွိပ္ၿပီး ေၿပးသြားတယ္တဲ႕ဗ်ာ
ဖုန္းေလး လည္း ပါသြားေရာ႕ဗ်ာ ...
ေနာက္ ကြ်န္ေတာ္ကို လမ္းေဘးဖုန္းကေန ဖုန္းလာတယ္။
ငါ႕ဖုန္း အလုခံလိုက္ ရပီတဲ႕ .......
ေတာ္ေသးတာေပါ႕ဗ်ာ ...
ကြ်န္ေတာ္နဲ႕ သိေနတဲ႕ သူငယ္ခ်င္းမို႕ မသိတဲ႕ လူဆို
ကြ်န္ေတာ္ ဘယ္လိုသြားေခၚမလဲ .... လူကုိမွ မၿမင္ဖူးတာေလဗ်ာ ...

ဒါေတြက မေလးရွားမွာ လုယက္မွဳေတြဟာ ေနရာအႏံွ႕ ရွိေနပါတယ္ဗ်ာ။
ရဲလည္း ေၾကာက္ရ ကုလားေတြ ဒုစရိုက္သမားေတြ ေၾကာက္ရနဲ႕ မေလးရွားမွာ
အလုပ္လုပ္ရင္း သြားလာေနရတာပဲဗ်ာ .... စာဖတ္သူ မိတ္ေဆြေတြလည္း
မေလးကမွန္ရင္ ဂရုစိုက္ၿပီး သြားလာၾကဖို႕သတိေပးလိုပါတယ္ခင္ဗ်ား ။

ေလးစားစြာၿဖင္႔
Share this article :

0 comments:

Free Online Radio Media





 
ေနေဇာ္လင္း - ORMM(Malaysia News)
Copyright © Mg Say Ta Nar 1+2+3 (ALL IN ONE)
NAY ZAW LIN1(မေလးရွား အြန္လိုင္း ေရဒီယုိ မီဒီယာ)
9.9.2009 ရက္ေန႔တြင္ စတင္ဖြင္႔လွစ္ထားေသာ ဖရီးဝဘ္ဆိုဒ္ ျဖစ္သည္။