Home » » ဇာတ္လမ္းေကာင္း တစ္ခုျဖစ္ေအာင္ ပို႔ၾက ရံၾက သူမ်ားႏႇင့္ ေတြ႕ဆံုျခင္း

ဇာတ္လမ္းေကာင္း တစ္ခုျဖစ္ေအာင္ ပို႔ၾက ရံၾက သူမ်ားႏႇင့္ ေတြ႕ဆံုျခင္း

Written By ေနေဇာ္လင္း1 on Friday, May 14, 2010 | 2:18:00 PM


ရုပ္ရႇင္ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ဗီဒီယိုပဲျဖစ္ျဖစ္ ဇာတ္လမ္း၊ ဇာတ္အိမ္တစ္ခု ေကာင္းဖို႔ဆိုရင္ ဇာတ္လမ္းေကာင္း႐ံု၊ ဒါ႐ိုက္တာနဲ႔ မင္းသား၊ မင္းသမီးေကာင္း႐ံုနဲ႔တင္ မလံုေလာက္ပါဘူး။ ဇာတ္ပို႔၊ ဇာတ္ရံေတြရဲ႕အခန္းက႑ကလည္း ဇာတ္လမ္းကိုအေကာင္းဆံုး ပံ့ပိုးေပးရာမႇာ အေရးပါလႇပါတယ္။ အဲဒီလိုပဲ စက္ပိုင္းဆိုင္ရာ ကအစ အကူလုပ္သားအားလံုးရဲ႕အေကာင္းဆံုး ႀကိဳးစားမႈေတြက ဇာတ္လမ္းကို အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ ပံ့ပိုးေပးပါတယ္။ ဒီေန႔ျမန္မာ့႐ုပ္ရႇင္နဲ႔ ဗီဒီယိုေလာကမႇာ ဇာတ္ေဆာင္မင္းသား၊ မင္းသမီးအသစ္ေတြ မ်ားျပားလာသလို ငယ္ရြယ္ၿပီး အရည္အေသြးရႇိတဲ့မင္းသား၊ မင္းသမီးအသစ္ေတြလည္း ေပၚထြက္လာေနပါၿပီ။ ဒါေပမယ့္ သူတို႔သ႐ုပ္ေဆာင္မယ့္ ဇာတ္လမ္းကို အေကာင္းဆံုး ပို႔ေဆာင္ေပးႏိုင္မယ့္ ဇာတ္ပို႔၊ ဇာတ္ရံေနရာမႇာေတာ့ သ႐ုပ္ေဆာင္သစ္ေတြထဲမႇာ အရည္အခ်င္း ရႇိသူ ရႇားေနပါတယ္။ အဲဒီလို ဇာတ္ပို႔၊ ဇာတ္ရံေနရာမႇာ အရည္အခ်င္းရႇိတဲ့ သ႐ုပ္ေဆာင္သစ္ေတြ ရႇားပါးလာတဲ့အေၾကာင္း ပရိသတ္အားေပး ခ်စ္ခင္မႈရရႇိေနဆဲ ျဖစ္တဲ့ ဇာတ္ပို႔၊ ဇာတ္ရံ သ႐ုပ္ေဆာင္တခ်ိဳ႕ကို ေမးျမန္းၾကည့္မိေတာ့ . . . . .

ေအးေအးခိုင္

ဇာတ္ပို႔၊ ဇာတ္ရံေနရာက အစ္မတို႔စၿပီး ၀င္စကလည္းလူရႇားတယ္။ အခုေနာက္ပိုင္း၀င္လာတဲ့ ကေလးေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမႇာ အစ္မသိသေလာက္က ဇာတ္ပို႔၊ ဇာတ္ရံ မလုပ္ခ်င္ၾကဘူး။ က်ရာေနရာမႇာ မလုပ္ခ်င္ၾကဘူး။ ၀င္လာကတည္း က ေနရာေရြးတယ္။ သ႐ုပ္ေဆာင္ လုပ္ခ်င္တာထက္ မင္းသား၊မင္းသမီး ျဖစ္ခ်င္တဲ့သူမ်ားတယ္။ ေပၚျပဴလာ ျဖစ္ခ်င္တာေလာက္နဲ႔ေတာ့ အႏုပညာ ေလာကထဲမ၀င္ေစခ်င္ဘူး။ တကယ္ေတာ့ ကိုယ့္အေနအထားအရ ျဖစ္ႏိုင္ မျဖစ္ႏိုင္စဥ္းစားၿပီး လိုင္းကို ေသခ်ာေရြးၿပီးႀကိဳးစားလုပ္ရင္ ေနရာတစ္ေနရာေတာ့ ရမႇာပဲေလ။ ကိုယ္ေတြတုန္းက ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ သ႐ုပ္ေဆာင္ခ်င္တဲ့စိတ္နဲ႔ပဲ လုပ္ခဲ့တာေလ။ အခု ေနာက္ပိုင္းမႇာ စရိတ္ေလ်ာ့တဲ့အေနနဲ႔ အသစ္ေတြကို တြဲသံုးလာၾကတယ္။ အစ္မတို႔ အႏုပညာသက္တမ္း ၂၂ ႏႇစ္မႇာ ပရိသတ္အားေပးမႈက အမ်ားႀကီးတိုးတက္လာတယ္လို႔ ခံစားရတယ္။ အသစ္ေတြအတြက္လည္း အခြင့္အလမ္းေတြ အမ်ားႀကီးရႇိလာတယ္။ ဒါေပမယ့္ လုပ္ခ်င္စိတ္နဲ႔ အႏုပညာခံယူခ်က္ေပၚမႇာ မူတည္ၿပီး ျဖစ္မလာတာေတြ ရႇိတယ္။ ေနာက္တစ္ခုက ဇာတ္ပို႔၊ဇာတ္ရံတစ္ေယာက္ ရဲ႕အေနအထားက ခိုင္မာတဲ့ အသက္ေမြး၀မ္းေၾကာင္း တစ္ခု မဟုတ္ဘူးလို႔ ျမင္ တယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒီလမ္းေၾကာင္း မႇာ ေနရာတစ္ခုရဖို႔က်ေတာ့ ရင္းႏႇီးရတဲ့အခ်ိန္က မနည္းဘူးေလ။

ေဇာ္ေဇာ္ေအာင္

ကြၽန္ေတာ္က ၁၉၉၅ ခုႏႇစ္ ေလာက္ကတည္းက ေက်ာင္းပိတ္ခ်ိန္ေတြမႇာ ကိုေက်ာ္ရဲေအာင္ ေနာက္လိုက္ရင္း ၀ါသနာလည္းပါေတာ့ တစ္ခန္းလည္း၀င္႐ိုက္၊ ျဖတ္ေလ်ာက္လည္း ၀င္ပါရင္းကေန ေနရာတစ္ခုရ လာတာပါ။ ကြၽန္ေတာ့္အေတြ႕အၾကံဳ အရေတာ့ ဇာတ္ပို႔မႇာ ေနရာတစ္ခုရဖို႔က အခ်ိန္ေတြအမ်ားႀကီးရင္းရတယ္။ စိတ္ရႇည္ၿပီး လုပ္ခ်င္စိတ္ ျပင္းျပလို႔သာ အခုလိုရပ္တည္ေန ႏိုင္တာပါ။ ကိုယ့္မိသားစုအေျခအေနက ပိုက္ဆံမရေပမယ့္ ကိုယ္လုပ္ခ်င္တာကို လုပ္လို႔ရခဲ့တာလည္း ပါတယ္။ အခုေနာက္ကေလးေတြ က်ေတာ့ ေသြးတိုးစမ္းတာမ်ားတယ္။ ထိပ္ဆံုးေရာက္ခ်င္တဲ့ သူေတြပဲမ်ား တယ္။ ဇာတ္ပို႔၊ ဇာတ္ရံမႇာ ေနာက္တက္ကေလးေတြ ရႇားလာတာက စိတ္မရႇည္ၾကတာ။ အခက္အခဲေတြကို ရင္မဆိုင္ႏိုင္ၾကတာမ်ားတယ္။ ဇာတ္ပို႔၊ ဇာတ္ရံမႇာ ၀င္ပါၾကတဲ့သူေတြထဲက တကယ္ကို ေဇာက္ခ်လုပ္ တဲ့သူက ၄ ရာခိုင္ႏႈန္းေလာက္ပဲရႇိ တယ္။ ဒီလိုင္းမႇာ ၀င္ခ်င္တဲ့ လူငယ္နည္းတာက အေျခအေနေတြေၾကာင့္ လို႔ထင္တယ္။ အခုက ဒါ႐ိုက္တာေတြမႇာလည္း ၀င္ပါေပးမယ့္ အုပ္စုေတြရႇိၾကတယ္။ သ႐ုပ္ေဆာင္ေကာင္းတဲ့ ဇာတ္ပို႔၊ ဇာတ္ရံပဲရႇားတာ။

ေအးသီတာ

ေနာက္တက္လာတဲ့ ကေလး ေတြက ဇာတ္ပို႔၊ ဇာတ္ရံကိုမလုပ္ခ်င္ ၾကေတာ့ မ်ဳိးဆက္အေနနဲ႔ ကြာသြားတာေတြရႇိတယ္။ ဇာတ္ပို႔တစ္ေယာက္ ရဲ႕အေရးပါမႈကို မသိၾကတာေၾကာင့္ လည္း ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ စၿပီးသ႐ုပ္ ေဆာင္လုပ္ကတည္းက မင္းသမီး ျဖစ္ခ်င္တယ္လို႔ မရႇိခဲ့ဘူး။ အခုဆို အႏုပညာသက္တမ္း ၂၂ ႏႇစ္ရႇိၿပီ ေပါ့။ မင္းသမီးေနာက္တက္ေတြ မ်ားလာခ်ိန္မႇာ ဇာတ္ပို႔အငယ္က ရႇားလာ တယ္။ အဓိကက်တဲ့ ဇာတ္ပို႔ေနရာ မႇာ အသစ္ေတြက မႏိုင္ရင္ ကိုယ္ေတြပဲ လုပ္လိုက္ရတာမ်ဳိးေတြေတာ့ ရႇိတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အခုေနာက္တက္တဲ့ မင္းသမီးေတြကလည္း ကိုယ့္သူငယ္ခ်င္းေတြ ျဖစ္ေနတာေပါ့။

ဇင္မ်ဳိး
ကြၽန္ေတာ္က အႏုပညာအလုပ္ စလုပ္ကတည္းက ဇာတ္ရံအေနနဲ႔ပဲ စ၀င္ခဲ့တာပါ။ ခုေခတ္မႇာက ဇာတ္ပို႔၊ ဇာတ္ရံေတြက အရင္ကလိုေသခ်ာ မသံုးၾကေတာ့ဘူး။ ဒါ႐ိုက္တာေတြ မႇာ သူတို႔႐ိုက္မယ့္ ကားေတြအတြက္ ပါေပးမယ့္ ဇာတ္ပို႔အသစ္ေတြ အုပ္စုလုိက္ရႇိေနေတာ့ လူကေပါလာတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဇာတ္ပို႔ေကာင္းတဲ့သူ ရႇားလာတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ဇာတ္ပို႕ေတြ အေနနဲ႔ လာငႇားတဲ့သူရႇိမႇပဲ လုပ္ခြင့္ရတာမ်ဳိးဆိုေတာ့ အႏုပညာေလွ်ာက္လမ္းက စမ္းတ၀ါး၀ါးပါပဲ။ လက္ရႇိ ဇာတ္ကား႐ိုက္ကူးမႈေတြမႇာ ေငြေၾကး သံုးစြဲမႈခ်ဳံ႕လာတာ၊ ကိုယ့္အထက္က လူေတြမ်ားလာသလုိ ကိုယ့္ေအာက္ကအငယ္ေတြ မ်ားလာတာေတြေၾကာင့္ ဇာတ္ပို႔ေတြရဲ႕အခန္းက႑က အရမ္းက်ဥ္းသြားတယ္လို႔ ခံစားရတယ္။ ဇာတ္ပို႔တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ေအာင္ျမင္တယ္ဆိုတာ ပရိသတ္အားေပး လက္ခံမႈပဲရႇိၿပီး အႏုပညာေလာကမႇာေတာ့ အလုပ္ေပးမႇအလုပ္ရမယ့္ အေနအထားမ်ဳိးပါပဲ။

တကၠသိုလ္ဂြမ္းပံု

အႏုပညာေလာကထဲကို ၁၉၈၆ ခုႏႇစ္ကစၿပီး ၀င္ခဲ့တာဆိုေတာ့ အခု ဆို ၂၄ ႏႇစ္ရႇိၿပီ။ အစ္မတို႔ေခတ္က ဇာတ္ပို႔၊ ဇာတ္ရံလူတင္နည္းတာ မဟုတ္ဘဲ မင္းသား၊ မင္းသမီးလည္း ရႇားတယ္။ ဒီေန႔မႇာေတာ့ မ်ဳိးဆက္သစ္ေတြ အရမ္းမ်ားလာတယ္။ ဒါေပမယ့္ အလႇအပကိုမက္ၾကတယ္။ သ႐ုပ္ေဆာင္ ဆိုတာထက္ မင္းသား၊ မင္းသမီးဆိုတာကိုပဲဦးတည္တာမ်ား တယ္။မ်ဳိးဆက္သစ္ေတြအေနနဲ့ အႏု ပညာမႇာ သစၥာရႇိၿပီးေအာင္ျမင္မႈ ဆိုတာကိုယ့္ႀကိဳးစားမႈအေပၚပရိသတ္ က အသိအမႇတ္ျပဳတယ္ဆိုတာကို အာ႐ံုထားေစခ်င္တယ္။ ေနာက္ပိုင္း ဇာတ္ပို႔မႇာလူမ်ားလာေပမယ့္ ဇာတ္လမ္းကို အေကာင္းဆံုး ပို႔ေဆာင္ေပးႏိုင္တဲ့သူကေတာ့ ရႇားေနတယ္လို႔အစ္ မျမင္တယ္။ အစ္မတို႔၀င္တုန္းက ေရႇ႕ က လူေတြက ေနရာေပးသင္ေပးၾကသလို အစ္မတို႔ကလည္း ေနာက္တက္ လာမယ့္ကေလးေတြကို အျမဲႀကိဳဆိုပါတယ္။

ယြန္းေရႊရည္

သ႐ုပ္ေဆာင္ကမၻာ အစီအစဥ္မႇာ ၀င္ၿပိဳင္ရင္းကေန အႏုပညာ ေလာကထဲ ေရာက္ခဲ့တာပါ။ မင္းသမီး ျဖစ္မႇရယ္လို႔မဟုတ္ပါဘူး။ ဘယ္လိုေနရာပဲျဖစ္ျဖစ္ အေကာင္းဆံုး သ႐ုပ္ေဆာင္ခဲ့ပါတယ္။ အခုခ်ိန္မႇာ ဇာတ္ပို႔တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ပရိသတ္ အားေပးမႈရခဲ့ေပမယ့္ ဒီထက္ေအာင္ျမင္ေအာင္ ႀကိဳးစားသြားမႇာပါ။ မင္းသမီးေနရာမႇာ ေအာင္ျမင္ဖို႔က ကံ၊ စန္းလည္းလိုေသးတယ္။ ျဖစ္ေအာင္ ေတာ့ႀကိဳးစားခ်င္ပါတယ္။ ျဖစ္မလာရင္လည္း သ႐ုပ္ေဆာင္ေကာင္းတစ္ေယာက္အျဖစ္ ဆက္ၿပီးရပ္တည္သြားမႇာပါ။
http://www.weeklyeleven.com/
Share this article :

0 comments:

Free Online Radio Media





 
ေနေဇာ္လင္း - ORMM(Malaysia News)
Copyright © Mg Say Ta Nar 1+2+3 (ALL IN ONE)
NAY ZAW LIN1(မေလးရွား အြန္လိုင္း ေရဒီယုိ မီဒီယာ)
9.9.2009 ရက္ေန႔တြင္ စတင္ဖြင္႔လွစ္ထားေသာ ဖရီးဝဘ္ဆိုဒ္ ျဖစ္သည္။