Home » » MWRN မွာျပန္ၾကားေရးေနရာမွာ တာဝန္ယူထားတဲ့ ကၽြန္ေတာ္ဒီပို႔ေလးမေရး ခ်င္ပါဘူး ဒါေပမယ့္ ပဲြစားအခ်ိဳ႔ရဲ႕ တိုက္ခိုက္မႈေၾကာင့္ကၽြန္ေတာ္ ေရးလုိက္ပါတယ္

MWRN မွာျပန္ၾကားေရးေနရာမွာ တာဝန္ယူထားတဲ့ ကၽြန္ေတာ္ဒီပို႔ေလးမေရး ခ်င္ပါဘူး ဒါေပမယ့္ ပဲြစားအခ်ိဳ႔ရဲ႕ တိုက္ခိုက္မႈေၾကာင့္ကၽြန္ေတာ္ ေရးလုိက္ပါတယ္

Written By MyanmarChnnel@ on Thursday, November 21, 2013 | 9:37:00 PM

မဂၤလာပါမဟာခ်ိဳင္ကကိုိကုိမမမ်ားခင္ဗ်ားကၽြန္ေတာ္ နာမည္ lwansaung ပါ အသက္27ပါ MWRN မွာျပန္ၾကားေရးေနရာမွာတာဝန္ယူထားပါတယ္္ ကၽြန္ေတာ္ဒီပို႔ေလးမေရး ခ်င္ပါဘူး ဒါေပမယ့္ ပဲြစားအခ်ိဳ႔ရဲ႕တိုက္ခိုက္မႈေၾကာင့္ကၽြန္ေတာ္ ေရးလိုက္တာပါခင္ဗ်ာ။ 

ChAn MYe MG ႏွင့္ Sainaung Tawe အကိုတို႔ ႏွစ္ေယာက္ဟာ ျမန္မာလူမ်ိဳးေတြေရာ ဟုတ္ၾကရဲ႕လား ခင္ဗ်ားတို႔ ႏွစ္ေယာက္ဟ အလုပ္သမားမဟုတ္လို႔ အလုပ္သမားအေရး ကိုလုပ္ေနတဲ့ အဖဲြ႕အစည္းေတြကို တိုက္ခိုက္ေနတာလား ခင္ဗ်ားတို႔ႏွစ္ေယာက္ကို ေျပာလိုက္ပါရေစ။ 

ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေတြဟာေရာက္ေနတာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏိုင္ငံမဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ ေရႊ႕ေျပာင္းအလုပ္သမားေတြ ျဖစ္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ကၽြန္ေတာ္တို႔အစိုးရက ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာျပစ္ထားတာၾကာပါျပီ။။

ကၽြန္ေတာ္တို႕ ကိုအခုမွ ျပန္ၾကည့္တယ္ဆိုတာ ခင္ဗ်ားတိုႏွစ္ေယာက္သိမွာပါ ခင္ဗ်ားတို႔ႏွစ္ေယာက္ လိုကၽြန္ေတာ္တို႔ အလုပ္သမားေတြဟာ အလြယ္တကူပိုက္ဆံရွာလို႔ ရေနတာမဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အလုပ္သမားေတြဆိုတာ အရမ္းပင္စြာ အလုပ္လုပ္ေနၾက ရတာပါ အဲထဲကေန အလုပ္ရုံစမတ္ ခ နဲ႔ ပတ္စပို႔ရိုက္တဲ့ ပဲြစားခေတြကလည္းရွိေသး အလုပ္သမားေတြကိုစဥ္းစားၾကည့္ပါ။

တို႔ေတြဟာ အမ်ားဆံုးကုန္ရင္ အျပည့္အစံုမွ ၆၀၀၀ ေလာက္ေပါ့ ခင္ဗ်ားတို႔ ယူေနတာက ၁၂၀၀၀/၁၃၀၀၀ ေလာက္ယူေနတာမဟုတ္ဘူးလား ျမန္မာျပည္သား အခ်င္းခ်င္း မရိုင္းပင္းမယ့္အျပင္ ခင္ဗ်ား တို႔က ကုတ္ေသြးစုတ္ေနၾကတယ္ အလုပ္သမားေတြ ပင္ပင္ပန္းပန္းနဲ႔ ရွာထားရတဲ့ ေခၽြးနဲစာ ေလး ကို ခင္ဗ်ားတို႔ေတြးၾကည့္ဗ်ာ ဓါတ္ပံုထဲမွာၾကည့္လိုက္ ပါ ။။

ဝမ္းနည္းစရာပါပဲ ႏိုင္င့ျခားသားေတြ ကေတာင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အလုပ္သမားေတြကို ကူညိေပးေနေသးတာပဲ ခင္ဗ်ားတို႔ႏွစ္ေယာက္ ဟာ ပညာတတ္ေတြဆိုတာေတာ့ေသခ်ာ ေလာက္ပါတယ္ ဒါေပမယ့္ ခင္ဗ်ား တို႔ ဟာပညာမရွိဘူး ခင္ဗ်ားတို႔ဟာ ရိုင္းရိုင္း ေျပာရရင္ လူစိတ္မရွိ္ဘူးေပါ့ဗ်ာ MWRN သာ အမ်ားေကာင္းက်ိုဳး ကိုထိထိေရာက္ေရာက္ မလုပ္ႏိုင္ဘူးဆိုရင္ MWRN ကိုဘယ္ႏိုင္ငံမွ လာကူမွာမဟုတ္ပါဘူး။

MWRN ကဥကၠဌ ဦးေအာင္ေက်ာ္ဟာ အခုမွသာလစာေလး ရတာပါ အရင္တုန္းက ဆိုရင္ သူလဲ အလုပ္သမား ပါပဲ အလုပ္ခ်ိန္မွာ ပုစြန္ခြါတယ္ အလုပ္ျပီးရင္ အမ်ားအတြက္ ေကာင္းက်ိဳး လုပ္ပါတယ္ သူဟာ လစာ မရခင္ ကေန လုပ္ေနတာ ပါ လစာရလို႔ ေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး သူရဲ႕ မိသားစုကို ေထာက္ပံ့ေပးထားတဲ့သေဘာပဲ ရွိပါတယ္။

MWRN သာ လစာမတ္ခဲ့မယ္ ဆိုရင္အလုပ္သမား အေရးကုိ ကူညီေနမွာမပာြု္တို႔လုပ္မွာ ေပါ့ အလုပ္သမားအေရးကို အလုပ္သမား ကသာေတာင္းဆိုပိုင္ခြင့္ ရွိပါတယ္ ပဲြစားေတြအမ်ား ဆံုးေန၇ာကလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေနတဲ့ မဟာခ်ိဳင္မွာ အမ်ား ဆံုးပါ ေအာက္က ပုံေတြကုိေသ ခ်ာႀကည့္ေပးႀက ပါေနာ္ အားလုံးကုိေက်းဇူးတင္လ်ွက္။
Share this article :

0 comments:

Free Online Radio Media





 
ေနေဇာ္လင္း - ORMM(Malaysia News)
Copyright © Mg Say Ta Nar 1+2+3 (ALL IN ONE)
NAY ZAW LIN1(မေလးရွား အြန္လိုင္း ေရဒီယုိ မီဒီယာ)
9.9.2009 ရက္ေန႔တြင္ စတင္ဖြင္႔လွစ္ထားေသာ ဖရီးဝဘ္ဆိုဒ္ ျဖစ္သည္။